ازدواج

بررسی مسایل ازدواج و روابط متعادل بعد از پیوند زناشویی

ازدواج

بررسی مسایل ازدواج و روابط متعادل بعد از پیوند زناشویی

امام خمینی زنده است

چه دشوار است پیمودن، به هجران تو، منزلها به یادت آن چنان گریم ، که ماند ناقه در گلها ز خون دل کنم رنگین، به راه عشق، محملها ز داغت ای گل عطشان ، شرار افتاده در دلها "الا یا ایها الساقی، أدر کأسا و ناولها که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها" رهبر معظم انقلاب: امام خمینی زنده است تا امید زنده است و تا حرکت و نشاط هست و تا جهاد و مبارزه هست. سالروز عروج ملکوتی بنیان گزار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) تسلیت باد. من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم

من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم

چشم بیمـار تـو را دیـدم و بیمار شدم

فارغ از خود شدم و کوس اناالحق بزدم

همچو منصور خریدار سر دار شدم

غم دلدار فکنده است به جانم، شررى

که به جان آمدم و شهره بازار شدم

درِ میخانه گشایید به رویم، شب و روز

که من از مسجد و از مدرسه، بیزار شدم

جامه زهد و ریا کَندم و بر تن کردم

خرقه پیر خراباتى و هشیار شدم

واعظ شهر که از پند خود آزارم داد

از دم رند مى آلوده مددکار شدم

بگذارید که از بتکده یادى بکنم

من که با دست بت میکده بیدار شدم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد